Filiala Hînceşti a Camerei de Comerț și Industrie invită primăriile din regiune la un curs de instruire cu tematica „Arhivarea documentelor”, care va avea loc la data de 28 februarie 2023, ora 9.00, în regim ONLINE, pe platforma, ZOOM.
Durata cursului – 5 ore academice.
Scopul acestui curs este de a aduce la cunoștință, persoanelor responsabile din primării, despre:
– Arhivarea inclusiv și gestiţionarea documentelor în sistemul automatizat;
– Arhivarea electronică;
– Registrul electronic al angajaţilor.
Vă reamintim că conform Hotărârii Guvernului Nr.443 din 29.06.2022, începînd cu 1 iulie 2022 utilizarea Sistemului informaţional automatizat „Registrul electronic al angajaţilor este obligatăriu pentru toate autorităţile/ instituţiile bugetare”.
Pentru înscrieri și detalii, apelați la nr. tel. 0269-2-20-66, 0269-2–36-61, 2-22-65.